Warning: Undefined array key "options" in /customers/9/1/7/sfg.dk/httpd.www/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192 Vidensbank - SFG - Servicefirmaet Globel

SPØRG ENDELIG LØS

Vores mål er at være tydelige og hurtige til at komme med et svar

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du sidder med spørgsmål, så kan det være du kan finde svar på dem herunder – Er dit spørgsmål et andet, så endelig skriv til os på kundeservice@sfg.dk så sørger vi for hurtigt som en ninja at besvare din mail. 

Hos SFG har vi administrativt inddelt os i de kompetencer vi hver især er bedst på. Derfor vil du som kunde hos SFG opleve at have flere kontaktpersoner. Det ser vi som en fordel for dig, da vi dermed er i stand til hurtig respons på enhver henvendelse fra dig.

Hvis du har lavet en fast aftale med et fast interval, så bestræber vi os altid på at det er den samme medarbejder som kommer fra gang til gang. Vi gør meget ud af vores ansættelser og bruger energi på at sikre den rette medarbejder på rette plads. Det er ikke sikkert vi rammer rigtigt første gang, så derfor gør vi os umage for at finde bytte rundt på medarbejderne, for at sikre at både kunde og medarbejder finder sig godt tilrette med hinanden. 

Som papirfri virksomhed sendes fakturaer altid pr. mail gennem vores system Microbizz, som er en dansk virksomhed under Ventu. Afhængigt af dit mailsystem, så kan fakturaen havne i “uønsket post”, “spam”, “promotion”, eller “reklame”. Er din faktura havnet her, så husk at markere at mailen ikke er spam.

Husk at du har mulighed for at tilmelde dig til betalingsservice, hvorefter din betaling fremadrettet vil blive trukket automatisk fra din konto. Bemærk at du naturligvis stadig modtager din faktura, så du kan følge med i hvilke beløb, sådan at du kan se fakturagrundlaget. 

For at sikre en korrekt pris, så har vi brug for lidt mere dialog. Det er helt uforpligtende at vi kommer og besigtiger opgaven, så kontakt os gerne og lav en aftale. Vi gør alt hvad vi kan for at rykke hurtigt ud og tilpasse vores kalender, til det tidspunkt der passer dig.

Vi kommer altid med vores egne produkter. Dette fordi det er de produkter vi bedst kender, de er miljørigtige og ikke mindst fordi vi har datablade på egne produkter og medarbejderen ved hvad der skal gøres hvis der skulle ske et uheld.

Det kan I sagtens. Vi kan sikre at jeres lager af forbrugsvarer altid er opdateret. Vi har selv øje på hvad der mangler og sikrer at bestille hjem. Der er ingen forbrugsvarer vi ikke kan sikre – Herunder kan du se hvilke varer der er de mest brugte – Men med det sagt, så kan vi sikre præcis de varer I skal bruge.

Lyskilder
Toiletpapir
Håndklædepapir
Køkkenrulle
Håndsæbe
Desinficerende midler
Opvaskemiddel
Opvasketabs
Opvaskesalt
Afspændingsmiddel
Maskinafkalker
Engangskarklude
Tandstikker
Servietter
Engangskrus
Salt, peber, sukker i portionsrør
Affaldssække

Tag en snak med kundeservice om 

Skriv til vores kundeservice, som altid er hurtig på et tilbagesvar – Her vil vi også sikre at afplanlægge opgaven, sådan at I ikke bliver faktureret for en ydelse som I ikke har fået. 

Husk dog på de varsler I har i jeres betingelser

Vores videoer

Ønsker du et tilbud

Kontakt os for at få et tilbud

Når du ønsker et tilbud fra os, så vil vi gøre vores ypperste for at ramme en beskrivelse, som passer til de forventninger du har til rengøringen. 

Når du sender en anmodning om kontakt, så vender vi tilbage hurtigst muligt for at lave en aftale om besigtigelse.

Herefter vil du inden for få dage modtage et skriftligt tilbud og et opkald for at sikre vi har fået det hele med i vores beskrivelse, hvor vi retter til hvis du har ændringer.

Læs gerne vores generelle forretningsbetingelser her

Ring til os

(+45) 35 10 49 97