Om os

Vores nøgleord er dialog, omhyggelighed og fleksibilitet – og for dig som kunde betyder det, at du kan sammensætte ydelserne, helt som du ønsker.

Man kan jo altid sige...

… at man som virksomhed passer på miljøet. 

SFG er gået rigtig langt i kampen for vores miljø og tilbage i 2014, tog vi den beslutning at vi ville være en papirfri virksomhed. Både for at spare på papiret selvfølgelig, men bestemt også for at kunne spare på slitage af møbler, samt ikke mindst plads.

Det at blive papirfrie, var en øvelse der tog os lidt længere tid, end vi havde håbet – Men vi var helt i mål i 2020. Det eneste formål vi i dag har med vores printer er til at printe navneskilte og selvfølgelig også opslag i opgange. 

Alt vores arbejde dokumenteres via app baseret planlægning. Kvalitetsrapporter, kontrakter, samt løngrundlag og bogføring bliver dannet i samme system og vi arbejder hele tiden på at gøre systemet bedre. 

De få produkter vi bruger, er miljørigtige og vi har kastet os ud i kampen med damprengøring, hvilket er en super spændende kemifri og klimarigtig ny løsning.

Vores næste klimamål er at vi i 2030 helt fjerner vores brændstofforbrug og er allerede i gang med at kigge efter de rette løsninger. 

Kaffemøde

Kom gerne forbi

Vi holder til i kontorfælleskabet Soho i Kødbyen og vi elsker den vibe vi har herinde. Der er altid liv og der er altid masser af andre virksomheder at spare med. 

Både nuværende og fremtidige kunder er ALTID velkomne forbi til en kop kaffe og en snak.

Skriv gerne herunder dit navn og lidt om mødets indhold, sådan at vi kan forberede os – Så vender vi tilbage med forslag til hvornår vi kan drikke kaffe.

Vil du være en del af SFG

Mange af vores medarbejdere har arbejdet hos os i mere end 5 år og vi har endda flere, som har afholdt 10 års jubilæum. 

Fælles for dem alle er, at det er dygtige, dedikerede og ansvarsbevidste medarbejdere. Og de er altid klar på at byde nye kollegaer velkommen.

Har du lyst til at søge arbejde hos os? Send os din ansøgning, cv og gerne et vellignende billede af dig selv. 

Hør hvad Cody mener om at arbejde hos SFG ❤

 

Afspil video

Hvem står bag Servicefirmaet Globel A/S

Adm. Direktør, Lars Globel

Driftsdirektør, Louise Bille

SFG blev grundlagt af Lars Globel i 2002, der med egen arbejdskraft udførte de første opgaver lige fra gulvvask og salg til de mere administrative opgaver.

Ambitionerne og tankerne var fra starten høje. Virksomheden skulle bygges på grundværdierne: Et godt stykke arbejde og en service, der strakte sig et kosteskaft længere end, hvad der blev forventet.

Det var grundighed og de små detaljer, der gjorde kunderne begejstrede: F.eks. en seddel om en sprunget en pære, blade og magasiner, der blev lagt pænt. Og visne blomster, der blev fjernet.

Det gav mange gode anbefalinger, fordi der var Kærlighed til rengøring. I øvrigt de selvsamme ord, der senere hen er blevet en del af vores logo.

Kærlighed til rengøring dækker over alt det, vi står for, og vi er stolte af udtrykket.

En virksomhed i vækst og en stor kundetilgang, betød naturligvis også, at der kom flere ansatte til. Og de blev oplært i at give den sammen gode service og se de samme detaljer.

Alle blev oplært i at være dedikerede og omhyggelige omkring deres arbejde. Der blev brugt energi på, at sikre alle medarbejdere fik en god arbejdsdag. Der var lige fra starten stort fokus på det enkelte menneske.

Louise Bille startede i 2006, hvor hun blev ansat til at vaske trapper. Det viste sig hurtigt, at hendes evner også kunne bruges til opgaver på kontoret. Louise har siden hen været en stor del af virksomheden. I dag bestrider Louise jobbet som Driftsdirektør. I 2018 blev hun også medejer af SFG.

Ring til os

(+45) 35 10 49 97