Om os

Vores nøgleord er dialog, omhyggelighed og fleksibilitet – og for dig som kunde betyder det, at du kan sammensætte ydelserne, helt som du ønsker.

Man kan jo altid sige...

… at man som virksomhed passer på miljøet. 

SFG er gået rigtig langt i kampen for vores miljø og tilbage i 2014, tog vi den beslutning at vi ville være en papirfri virksomhed. Både for at spare på papiret selvfølgelig, men bestemt også for at kunne spare på slitage af møbler, samt ikke mindst plads, som udelukkende stod for at opbevare kontrakter på kunder, medarbejdere og mange andre papirer, som samlede støv. 

Et mål vi ønskede at opnå inden 2020 og selv om det på tidspunktet var lidt uoverskueligt, så er vi nu kommet i mål og det eneste vores printer i dag har af funktion, er når vi printer navneskilte til vores kunders dørtelefoner og postkasser. 

Alt vores arbejde dokumenteres via app baseret planlægning. Kvalitetsrapporter, kontrakter, samt løngrundlag og bogføring bliver dannet i samme system og vi arbejder hele tiden på at gøre systemet bedre. 

Vores rengøringsprodukter er miljørigtige og vi gør brug af vaskeløsninger og ikke af engangsløsninger, da brug-og-smid-ud ikke tiltaler vores måde at drive virksomhed på.

Vores næste klimamål er at vi i 2030 helt fjerner vores brændstofforbrug – Så derfor er vi allerede nu begyndt, at kigge efter de rette løsninger på eldrevne køretøjer

Kaffemøde

Kom gerne forbi

Vi holder til i kontorfælleskabet Soho i Kødbyen og vi elsker den vibe vi har herinde. Der er altid liv og der er altid masser af andre virksomheder at spare med. 

Både nuværende og fremtidige kunder er ALTID velkomne forbi til en kop kaffe og en snak.

Skriv gerne herunder dit navn og lidt om mødets indhold, sådan at vi kan forberede os – Så vender vi tilbage med forslag til hvornår vi kan drikke kaffe.

Vil du være en del af SFG

Mange af vores medarbejdere har arbejdet hos os i mere end 5 år og vi har endda flere, som har afholdt 10 års jubilæum. 

Fælles for dem alle er, at det er dygtige, dedikerede og ansvarsbevidste medarbejdere. Og de er altid klar på at byde nye kollegaer velkommen.

Har du lyst til at søge arbejde hos os? Send os din ansøgning, cv og gerne et vellignende billede af dig selv. 

Hør hvad Cody mener om at arbejde hos SFG ❤

 

Afspil video

Hvem står bag Servicefirmaet Globel A/S

Adm. Direktør, Lars Globel

Driftsdirektør, Louise Bille

SFG blev grundlagt af Lars Globel i 2002, der med egen arbejdskraft udførte de første opgaver lige fra gulvvask og salg til de mere administrative opgaver.

Ambitionerne og tankerne var fra starten høje. Virksomheden skulle bygges på grundværdierne: Et godt stykke arbejde og en service, der strakte sig et kosteskaft længere end, hvad der blev forventet.

Det var grundighed og de små detaljer, der gjorde kunderne begejstrede: F.eks. en seddel om en sprunget en pære, blade og magasiner, der blev lagt pænt. Og visne blomster, der blev fjernet.

Det gav mange gode anbefalinger, fordi der var Kærlighed til rengøring. I øvrigt de selvsamme ord, der senere hen er blevet en del af vores logo.

Kærlighed til rengøring dækker over alt det, vi står for, og vi er stolte af udtrykket.

En virksomhed i vækst og en stor kundetilgang, betød naturligvis også, at der kom flere ansatte til. Og de blev oplært i at give den sammen gode service og se de samme detaljer.

Alle blev oplært i at være dedikerede og omhyggelige omkring deres arbejde. Der blev brugt energi på, at sikre alle medarbejdere fik en god arbejdsdag. Der var lige fra starten stort fokus på det enkelte menneske.

Louise Bille startede i 2006, hvor hun blev ansat til at vaske trapper. Det viste sig hurtigt, at hendes evner også kunne bruges til opgaver på kontoret. Louise har siden hen været en stor del af virksomheden. I dag bestrider Louise jobbet som Driftsdirektør. I 2018 blev hun også medejer af SFG.