KantineSERVICE

Mange virksomheder gør brug af frokostordning udefra, til at give fornyet energi og ved at blive “i huset” skaber det også en optimal udnyttelse af arbejdstiden og har også den gevinst, at samlingspunktet omkring frokosten skaber kollegialt sammenhold.

Vi kan tilbyde at komme og tage imod maden fra jeres cateringfirma og gøre klar, sådan at I ikke behøver andet end at sætte jer til bords. Imens I spiser, kan vi ordne vanding af jeres planter, opfyldning af forbrugsvarer på køkken og toiletter, klargøre kaffen til efter maden, eller andre småting I ønsker løst. 

Efter I har nydt jeres frokost, tager vi os af oprydningen og efterlader køkkenet pænt og opryddet. Så kan I for alvor lade frokosten være en pause, for alle jeres medarbejdere.

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S
  • Borddækning, udpakning og klargøring
  • Afrydning, opvask og oprydning
  • Vi udnytter tiden optimalt og løser småopgaver
  • Vi sikrer hygiejnebevis til medarbejderen
  • I får det bedste udbytte af jeres frokostpause
  • I får tilknyttet en eller flere faste medarbejdere
  • Vi kan stå for indkøb af forbrugsvarer
  • Vi kan stå for vask af linned til jeres køkken/toilet

FORBRUGSVARER

Laver vi en aftale om, at vi skal varetage opfyldning på jeres eget lager af forbrugsvarer, så vil vores servicemedarbejder sikre, at foretage bestillingen når noget er ved at slippe op. 

Sammen kan vi sammensætte en liste over de ting I ønsker vi skal sikre leveringen af – Herunder opvaskemiddel, opvasketabs, opvaskebørste, afkalkning til maskiner, køkkenruller, papirhåndklæder, toiletpapir, desinficerende midler, affaldssække, engangs karklude, engangs service, salt/peber, tandstikker, servietter, håndsæbe og alt andet I bruger i det daglige, men gerne vil have os til at sikre mængden af, sådan at I aldrig løber tør.

LINNEDSERVICE

Det kan godt være en lidt tung opgave for en virksomhed at sikre at der hele tiden er det linned der bliver brugt i det daglige. 

Hos os kan I lave en aftale om fast linnedservice, hvor vi sammen beregner hvad I skal bruge pr. måned og til en fast månedspris. I har også mulighed for at vores servicemedarbejder sikrer, at foretage bestillingen af rent når noget er ved at slippe op. 

Sammen kan vi sammensætte en liste over det linned I ønsker vi skal sikre levereingen af – Herunder viskestykker, karklude, håndklæder, stofservietter til brød og alt andet I bruger i det daglige, men gerne vil have os til at sikre mængden af, sådan at I aldrig løber tør.

DESINFICERING

Rent og sundt arbejdsmiljø er en vigtig ressource i virksomheden. Tastaturer, mus og telefoner, samt berøringsflader i køkkenet, på låger, håndtag, køleskab og kaffemaskiner er ofte rene bakteriebomber og kan resultere i et arbejdsklima med luftvejsgener, smitteudbrud af virus og deraf højere sygefravær blandt medarbejderne. 

Regelmæssig desinficering af kontormiljøer er derfor en god investering i virksomhedens generelle arbejdsmiljø og nedsættelse af sygefravær. 

Vi gør brug af markedets bedste produkter, blandt andre produkter gør vi brug af elektrostatisk sprayer, som effektivt desinficerer flader, over og under og på sider.  

Hos os kan I lave en fast aftale om desinficering i intervaller, eller I kan bestille os til udførelse når I mener det er ved at være på tide. 

Ved smitsomt sygdomsudbrud, kan vi hurtigt rykke ud. 

VINDUESPOLERING

Vores vinduespudsere har mange års erfaring og klarer effektivt enhver udfordring, så du kan ”se godt ud”

Klare og rene vinduespartier giver lys, luft og skaber harmoni mellem inde og ude.

Lys er vores kilde til liv og trivsel og når du vælger at få pudset dine vinduer i fast interval, så ville du hurtigt kunne mærke en positiv forandring i hverdagen.

I kan vælge at lave en fast serviceaftale med fastlagte besøg, så I ikke behøver at huske på bestilling af polering fra gang til gang. 

Vi tager altid hensyn til dine gulve, inventar og beplantninger og sikrer at dine vindueskarme ikke er efterladt med stænk og snavs fra vinduerne. 

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave
  • Medarbejdere med ren straffeattest
  • Medarbejdere med hygiejnebevis
  • Medarbejdere med arbejdsglæde
  • Medarbejdere med mange års erfaring
  • SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  • SFG gør os umage for at caste de rette til hver plads
  • SFG sikrer oplæringen, sådan at medarbejderen føler sig tryg
  • SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV er årligt

Kvalitetssikring på kantineservice

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme i jeres virksomhed.

Inden opstart, så bliver alle aftaler og opgaver lagt i vores app baserede planlægningssystem. På den måde sikrer vi os, at I får løst de opgaver som er aftalt og i samarbejde med jer. 

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig. 

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af antallet af hvilke opgaver vi løser for jer.

Jeres nøgler har vi stor respekt for og disse mærkes herfra, så udefrakommende ikke ville være i stand til at gøre brug af dem – Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, ligeledes anonymt. Dette i tilfælde af indbrud i vores bil, eller på vores kontor.