Kvalitetssikring - Ejendomsservice

Før der skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse - som er til at forstå - til den, eller de medarbejdere der skal komme på jeres ejendom.

Efter der er skrevet kontrakt

Når vi opstarter en opgave, så bliver alle aftaler og opgaver lagt i rette skema, samt i medarbejderens opgavebeskrivelse. På den måde sikrer vi os, at vi får løst de opgaver som er aftalt og vi sikrer os, at vores medarbejdere altid er rustet til de opgaver der skal udføres.

I samarbejde med jer, udarbejder vi en håndværkerliste, så vi altid ved hvor vi skal tage kontakt ved pludselige skader, som vi ikke selv kan løse.

Jeres nøgler har vi stor respekt for og disse mærkes herfra, så udefrakommende ikke ville være i stand til at gøre brug af dem - Dette i tilfælde af indbrud i vores bil, på kontor m.m.

Vi slipper aldrig styringen

Som ejendomsservicekunde hos os, leverer vi helt ud fra jeres ønsker de opgaver som I ønsker løst. Vi leverer således ikke bare en medarbejder, men følger tæt, at vi lever op til vores ansvar og at vi får løst de opgaver, som er aftalt.

Til større foreninger, sender vi løbende statusmails til bestyrelsen så der er mulighed for at følge med i, hvad der er løst af særlige opgaver, hvad der rører sig på ejendommen og hvis vi har anbefalinger til tiltag.

  • Vi sørger for alt det "kedelige", med bestilling af nye navneskilte, sæbe til vaskeriet, eller hvad der ellers kan komme af bestillinger.
  • Vores medarbejdere er hver måned til møde, hvor der hver gang tages et nyt fokuspunkt og område op.
  • Vi kender til de problematikker der opstår på en ejendom og ved hvordan vi skal tage hånd om dem.
  • Vi svarer altid på mail inden for 2 dage - og som regel vil du få svar samme dag vi får en henvendelse.

Alle vore kunder...

... er så betydningsfulde, at de godt må have følelsen af, at de er vores eneste. Det gælder også dig, så ring og oplev at vi mener, hvad vi siger.